Misja gospodarcza do USA

Targi w Miami były dla nas idealnym forum do spotkań z klientami, dostawcami, dystrybutorami i ekspertami z branży. Około 45% uczestników targów reprezentowało Amerykę Północną, ok. 40% - Amerykę Łacińską i Karaiby, 15% - Europę, Afrykę i Azję.
Wśród prezentowanych na targach produktów dominowały napoje, świeże owoce i warzywa, żywność naturalna i organiczna, produkty piekarnicze oraz desery, wyroby cukiernicze i słodycze a także przyprawy oraz żywność i produkty dla zdrowego stylu życia. Było też jedno stoisko z olejami tłoczonymi na zimno.
Nasza oferta olejów tłoczonych na zimno prezentowana w ramach stoiska promocyjnego Powiatu Pilskiego cieszyła się dużym zainteresowaniem. W zasadzie wszyscy, którzy spróbowali naszych olejów byli zdumieni ich smakiem. Twierdzili, że nie byli świadomi, że olej może mieć tak wyborny smak.
W gronie naszych gości byli przedstawiciele sieci handlowych, specjalistycznych sklepów i marketów spożywczych, producenci, importerzy, hurtownicy, dystrybutorzy oraz właściciele i menedżerowie restauracji oraz hoteli z różnych części świata. Nawiązaliśmy obiecujące kontakty, które dają nam perspektywę eksportu olejów w inne części świata. Udział w tym przedsięwzięciu był dla nas ważnym krokiem na drodze na pozaeuropejskie rynki i wyjątkową szansą na rozwój firmy.
Projekt pn. „Promocja gospodarcza Powiatu Pilskiego – etap II” nr projektu RPWP.01.04.02-30-0004/19 jest realizowany przez Powiat Pilski w partnerstwie z Fundacją na Rzecz Wsparcia Innowacji w JST. Projekt jest dofinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 1 Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka, Działania 1.4. Internacjonalizacja gospodarki regionalnej, Poddziałania 1.4.2 Promocja gospodarcza regionu.